Valborg och första maj :)

Okej för att sammanfatta gårdagen:
Först drog vi till trehörningen och träffade massa folk :) Vi skulle sen till grisklippan, men pallade inte eftersomatt inga andra skulle dit. Sen skulle vi träffa några men vi orkade inte det heller eftersomatt vi istället skulle till Denises vän Max. Vi drog dit vid halv tio typ och när vi ( jag, denise, sara, michelle, hanna, sanna ) kom dit så var det ca 6 andra killar där som var skitroliga och så.
Inte så mycket hände ( förutom en sak som jag inte tar upp här :/ ) och vi pratade mest och chillade. Jag drog hem vid 12 och sen var kvällen slut för min del :)
Idag har jag inget planerat det är väldigt skönt väder ute så sitter nog ute hela första maj :)
Hadetbra och här är en liten bild som jag snodde från Denises facebook. hihi


fr vänster : hanna, eken , salmi , micho, jag , under : denise & sanna :)
Suddig bild , men men :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mej

Din email, ;): (visas inte för nåågon annan än mej)

Din blogg:

Text, skriv nååt gulligt !:

Trackback
RSS 2.0