Sol, regn & photoshop

Vilken jäkla förändring det blev ! Först strålande sol sen tio minuter senare regn och moln ? Hmm..
Jag och denise gick till centrum när det var som varmast, hon hade shorts och jag hade långa jeans. Ja det var väldigt varmt ! Men härligt var det, vi satt i solen och så :) Pratade om allt och ingenting.
Nu har jag lekt lite med photoshop ( förvånade ? ) men det blev inte ett bra resultat .. hmm.. Men jag är snäll och visar den iallafall ;)




* Bilden är tagen med min mobil
* Jag la inte ner  så mycket tid på bilden
* Måste erkänna att den blev lite småcool även fast det är fula kanter osv.
* Nu kommer jag inte på någonting mer om bilden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mej

Din email, ;): (visas inte för nåågon annan än mej)

Din blogg:

Text, skriv nååt gulligt !:

Trackback
RSS 2.0