Nydushad & klar

Nu har jag dushat och fixat så jag är redo för utgång.. Ja inte för att det blir utgång men iallafall.
Innan dansen var jag i skärholmen, köpte svarta tygskor & ett par leggings som verkligen ser ut som jeans ( med knapp & dragkedja och hela köret ) Så nu är jag någre kläder rikare :)
Nu kanske någon tror att jag härmar alla andra med att köpa tygskor, men jag har letat efter det superlänge & jag köpte ju ett par vita tygskor i New york. Men det var mest ett spontan köp för mina onda fötter.
Hittade också ett par as snygga skor på scorett tror jag men dom kostade 700 så jag får väl jobba ihop lite pengar så jag har råd!
Annars då ? Jo jag börjar känna mig sjuk, typiskt det när det är prao och allt. Men med en alvedon blir allt prima igen.

hadet !


från new york, saknar saknar saknar !

Kommentarer
Postat av: Missextra

Söt bild!

2009-03-21 @ 17:34:42
URL: http://carrosfashion.blogg.se/
Postat av: steff♥

du fotade bilderna på hotchics.blogg.se...de med svart/vit och rosa! det blev skit snyggt hur fick du de att se ut så där fint??

2009-03-21 @ 20:50:03
URL: http://hotlikeyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mej

Din email, ;): (visas inte för nåågon annan än mej)

Din blogg:

Text, skriv nååt gulligt !:

Trackback
RSS 2.0