Morrn morrn

Vaknade för 3 timmar sen, men god morgon till er som gick upp nu ;)
Och vad har jag gjort idag ? Jo ätit frukost, städat lite i mitt rum, gjort födelsedagskort till min systers kompis som skulle ha kalas nu. Det var maskerad & ida var en katt. Mjaauu.
Har också planerat att baka lite, och kanske jobba med pappa om han ska jobba idag. Så det var dagens planer , ovh nu ska jag leta upp ett recept till något gott ;)
Jaha, nu ska jag inte tråka ut er med mina funderingar, utan fortsätta leva livet.

Harebra ! Pussar


Såhär snygg är jag en söndagsmorgon utan smink.. ojojoj, bäst att jag fixar mig :S

Kommentarer
Postat av: Sandie

Det lät som en hel del det där du =)

2009-03-22 @ 15:44:34
URL: http://chipset.webblogg.se/
Postat av: Elin

Tack så jättemkt, din med :D

Ska göra om min design snart, så häng kvar och se hur den blir :)

2009-03-22 @ 17:35:54
URL: http://elinbyelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mej

Din email, ;): (visas inte för nåågon annan än mej)

Din blogg:

Text, skriv nååt gulligt !:

Trackback
RSS 2.0