God kväll

Hemma från en trevlig kväll hos Hasse , Nina & Michelle. Vi åt jättegod mat, pratade & körde wii ;)
Det var askul och efter boxning, bowling & tennis ( vad mycket man hinner med på en kväll ;) ) så har jag en början på träningsvärk i armen. Men hela familjen tyckte att det var skitkul, så pappa har stor lust på att köpa hela köret, nice !
Jaha, nu ska jag väl kolla runt lite och sen inte göra så mycket mer. Medans får ni kolla en bild.

P.S Ni glömmer väl inte att ställa fram klockan imorgon/i natt ? ;)


Foto: Jag
Orkidéer är så fina !

Kommentarer
Postat av: Carolina

Så fin bild:)

2009-03-31 @ 01:58:45
URL: http://cnarki.blogg.se/
Postat av: EMLIS

Jätte fin bild! :)

Besök min blogg, premunera gärna på den genom bloglovin.se för att ta del av mina bilder.

Uppdatering sker varje dag & ni kommer inte bli besvikna.

2009-04-08 @ 15:04:43
URL: http://emlisfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mej

Din email, ;): (visas inte för nåågon annan än mej)

Din blogg:

Text, skriv nååt gulligt !:

Trackback
RSS 2.0