tjohej för listor när man har tråkigt

KOLLA I DIN GARDEROB

Äger du en rosa tröja? ja
Äger du en randig tröja? ja
Hur många jeans byxor äger du? Eh, vet inte.
KOLLA PÅ DIN SÄNG
Är din säng bäddad? Japp ;)
Vad ligger det på din säng förutom täcke och kudde? överkast & en misslyckad kudde som jag gjorde på slöjden.
Hur många kuddar sover du med? 2, men när jag var mindre sov jag med 5 och alla på varandra -.-
Vad är det för färg på dina kuddar och ditt täcke? Ej kudde är vit, den andra är vit med ljusgråa stjärnor på och täcket är vitt med ett stort hjärta.
Vad är det för färg på själva lakanet som du sover på? Ljusrosa

KOLLA I DIN DATOR
Vad har du som skärmsläckare? haha det blir olika varje gång.
Hur många ikoner har du på skrivbordet? 27 .. haha :)
Vad har du för bakgrundsbild? en bild som jag har tagit på solen över en sjö.
Har du MSN på ditt skrivbord? Japp
Vad är det bästa som ligger på ditt skrivbord? haha internet explorer ;)

KOLLA I DITT RUM
Har du en tjock eller smal dataskärm? smal, en laptop.
Vad är det bredvid dig där du sitter nu? En lampa, en filt och lite kuddar.
Har du en spegel i ditt rum? Om jag har ;)
Vad hänger på dina väggar? Ojojoj, massa saker, tavlor, lampa, hyllor, och så.
Äger du ett the Sims spel?  yes
Har du en egen tv? Aa

KOLLA PÅ DIG SJÄLV
Vad har du för tröja? Ett vitt linne och en mörkblå tjocktröja över.
Vad har du för byxor? Byxor och byxor, jag har en hög kjol och tights.
Hur har du håret? ingenting
Vad har du för smink på dig? lite mascara & nothing more


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mej

Din email, ;): (visas inte för nåågon annan än mej)

Din blogg:

Text, skriv nååt gulligt !:

Trackback
RSS 2.0