Grr..

Min blogg är tråkig, Jag har inte skrivit någonting idag, Jag har inga roliga bilder att lägga ut, Jag vet inte vad jag ska göra imorgon på självaste midsommar.

Ajajaj, mucho problem jag har hmpf.. Men för att göra min blogg lite roligare kan jag ju alltid klicka mig in på photoshop och leka master. Vad sägs om det ? ;)
Jaha ja jaja , jag ligger i sängen och är allmänt road av det trevliga vädret. Moln & kallt.. i like it..

Och bara för att jag inte orkar radera den senaste raden jag skrev så får det vara kvar. Och jag är fullt medveten om att detta inlägg är weird. Men så får det bli.

Förresten, vad ska jag göra om jag hör ett evigt bankande och stånkande bakom mig( i väggen, och mitt rum är längst ut om man säger så ), när jag inte ser någon utanför fönstret och mum är på övervåningen och städar.. ??

Skratta lagom åt mitt inlägg nu för det gör jag, jag har ju nämligen berättat 5 (nu 6) onödiga saker om mitt liv. Så varför inte lägga in en onödig bild till allt också? ;)


Sa ju att den var onödig, men fotad av mig är den iallafall så ingen kopiering här inte !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mej

Din email, ;): (visas inte för nåågon annan än mej)

Din blogg:

Text, skriv nååt gulligt !:

Trackback
RSS 2.0