En kulkul lista

Eller inte . . . men jag känner att jag inte har något annat för mig med huset fullt av personer.
Någon som förstog min mening ? Inte ? Nej tänkte väl det.


- SKULLE DU HELLRE :
1. pierca näsan än tungan ? -
 Både och faktist, :)
2. Vara seriös än rolig ? - Rolig !
3. dricka röd eller grön mjölk ? - Det spelar fan ingen roll :)
4. brinna upp eller drunkna ? - Inget, man dör ju av båda och föredrar att leva.
5. umgås med dina fiender eller föräldrar ? Föräldrarna ?!

- RANDOM SHIT
1. är du kär i nån ? -
 Kanske kanske inte.. lutar mer åt inte.
2. sol eller måne ? - Solsolsol 
3. vinter eller höst ? - Höst i alla väder.. hahah what ?
4. vänster eller höger ? - Höger.
5. soligt eller regn ? - SOLIGT för fan, här ska det inte finnas regn. Känns som om att jag är i fel land för att säga så.
6. vaniljglass eller chokladglass ? - Vanilla mm.. :)

- OM DIG :
1. hur mkt är klockan just nu ? - 
19.34
2. fullständiga namn ? - Josefine Estelle Hoff. Yepp that´s me ;)
3. Vart vill du bo ? - I usa nära beachen , havet, stan och hela skiten :)
 4. hur många barn vill du ha ?- Sjutton!
5. vill du gifta dig ? - Om jag hittar någon hottie så ja ;)
6. rullar du spagetti eller skär du den ? - WTF , vad spelar det för roll ?
7. har du ätit sushi ? - Ja och yuck !
8. lyssnar du på nu ? - Massa prat och snack från övervåningen ( nej jag lyssnar inte men hör ) och tvn.
9. hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet ? - En jävla massa äckliga sorter :)
10. humör ? - Jag är happyhappy

- HAR DU.... DE SENASTE 24 TIMMARNA :
1. kysst någon ? -
 Noppi
2. sjungit ? - I´m singing in the rain
3. blivit kramad ? - Yaapp
4. känt dig fånig ? - Haha aa.
5. saknat någon ? - Aa :/
6. dansat galet ? - Jag dansar alltid galet ;)
7. klippt håret ? - Haha nej.
8. gråtit ? - Nej, isåfall av att jag har garvat.
9. ljugit ? - Nej alltså ingenting :O
10. blivit kysst ? - Typ samma som 1an ? Så noppi

- GREJER :
1. har du någonsin blivit jagad av polisen ? -
Varje dag.. Polisen är min grannes hund alltså.
Haha nej driver ;)
2. har du en hund ? - Om jag har. Jag har tillochmed två doggys
3. sover du helst sj eller med någon ? - Men någon .
4. tror du på spöken ? - Sa någon spöken ? :O

Kommentarer
Postat av: frida

okej . :)

tävla i min blogg.

Du får gärna pemurera på min blogg.

2009-06-03 @ 16:42:57
URL: http://nilssonfridasmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mej

Din email, ;): (visas inte för nåågon annan än mej)

Din blogg:

Text, skriv nååt gulligt !:

Trackback
RSS 2.0