Adios amigos

Imorgon åker jag till usa och är där i en månad, vi ska först till miami sen åka runt lite i landet. America here i come!!






I WISH ! Näe jag ljög, så långt ska jag inte ;) Men en liten tripp blir det iallafall, vi åker till mammas barndomskompis föräldrars landställe. Holy shit vilken lång förklaring, men det är übermysigt där iallafall. Dom har en ö helt för sig själva och dit ska vi, som familjen sajko med massa hundar och barn och förstör allt det lugna ;) Näe då men det ska iallafall bli skönt och komma iväg lite från huddinge. Massa kort ska jag självklart ta :)


Foto: Jag, om ni undrade hur en orkidé ser ut från nära håll :)

Kommentarer
Postat av: pebbles

cool bild! =)

2009-07-05 @ 19:45:08
URL: http://obrien.blogg.se/
Postat av: J

Gud vad fina bilder du tar! Vad använder du dig av för kamera?

Kram.



(btw, lägga till varandra på bloglovin?)

2009-07-14 @ 15:02:18
URL: http://jwestmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mej

Din email, ;): (visas inte för nåågon annan än mej)

Din blogg:

Text, skriv nååt gulligt !:

Trackback
RSS 2.0