Girls night out..

.. Eller ja inte för att vi var ute men lite passande rubrik iallfall :) Vi hade tjejkväll hos Denise igår och vi åt tacos, chips, choklad och min och Denises goda små "bakelser" ;)
Det blev mycket skratt och prat och vi tittade på filmen "view from the top (stavning?)" och en slags hajfilm. Båda väldigt bra och roliga.
Idag var det årets första dans efter skolan, vi har en ny lärare som heter Terese. Hon var jättebra och vi började på en dans som också var bra :)
Annars är jag blöt, frusen och förkyld. Jag och Dezzi sprang till och från dansen med sommarskor, det var slaskigt , halt och det regnade så ni kan ju bra föreställa er hur det såg ut.. hehe ;)
Jaha, nu ska jag snart äta middag , och ta en varm dusch. Ses senare :)



Glitter och glamour , visserligen har jag tagit kort på en gran som var på en julstrumpa. Men det kan vi glömma bort just nu ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

snygg bild!

2009-01-24 @ 19:49:50
URL: http://vendellas.blogg.se/
Postat av: Jennie

härlig bild!

2009-01-24 @ 20:41:07
URL: http://ladyjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mej

Din email, ;): (visas inte för nåågon annan än mej)

Din blogg:

Text, skriv nååt gulligt !:

Trackback
RSS 2.0