att leka med ett hjärta av glitter.


Jag kan avslöja att jag inte använde något stöd eller likande bakom hjärtat utan höll det och släppte det när jag tog kort, låter krångligt med det är det inte :)

Jaha och idag då, vi hade dans det var väldigt kul och jag nästan älskar koreografin vi håller på med :) Det är till låten Rehab med Rihanna ! Fanny våran lärare är väldigt duktig!
Imorgon har vi no läxa, men det ska nog gå bra. Kollade på skolans hemsida för skoj skull och insåg att på en vecka (Från 10 - 17 feb alltså) har vi 5 prov, det är inte okej ! Uschusch , så under den perioden så bloggar jag kanske inte så mycket.
Så det var nog allt för mig idag, ciaao :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mej

Din email, ;): (visas inte för nåågon annan än mej)

Din blogg:

Text, skriv nååt gulligt !:

Trackback
RSS 2.0