So so boring.

Rubriken kan tolkas på två sätt, båda stämmer -.- Vi har so prov på tisdag om franska revolutionen och jag har läst om franska revolutionen kanske 10000 gånger nu , men jag fattar inte ? Eller jo jag fattar men jag förstår inte vad vi ska ha på provet :S Har precis dansat , skulle vara modern men våran lärare var sjuk så vi hade A3:s lärare Saga. Hon var jättebra och det var kul :)
Imorgon börjar vi halv tio för vi har ingen slöjd, nice !
Nu ska jag titta på tv, take it easy :)


Bild från new york , central park. Vill tillbaka .. nu ! :O

Kommentarer
Postat av: Jenny

haha har ni oxå prov om franska revulotionen(stavning?).. haha det suger verkligen, vi har oxå det! xD <333

2009-02-05 @ 19:20:59
URL: http://jjennh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mej

Din email, ;): (visas inte för nåågon annan än mej)

Din blogg:

Text, skriv nååt gulligt !:

Trackback
RSS 2.0