Mobilhistoria

Gjorde något på facebook och kom och tänka på alla mobiler jag haft. Och bara för att jag inte har mycket att göra ska ni nu få se :)

Så här är några gamla godingar, inte alla .( P.s kommer inte ihåg exakt men typ :) )



Min första, någon sådan liknande, såg inte exakt ut sådär den var lite grönblåaktig. Fick den ironiskt nog för att min låtsasmobil var trasig.. Haha :)


Har för mig att jag hade en sådan mobil. (A)


Den här var ju en favorit.. haha nej men det jag kommer ihåg är att den hade spelet bounce !


Haha denhär komer jag ihåg väl, har kvar den & den funkar ?!


Hahaha, den här kommer jag också mycket ihåg, hade den tillochmed i sjuan ;)


Ohh den här var ju en hit.. :P


Min föredetta mobil :P


Och den jag har nu :)

Kommentarer
Postat av: Ctina

haha den första där hade jag xD

2009-04-21 @ 15:16:32
URL: http://ctiinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mej

Din email, ;): (visas inte för nåågon annan än mej)

Din blogg:

Text, skriv nååt gulligt !:

Trackback
RSS 2.0