Trött !

Hejhej!

Igår hade vi först orientering, det var inte så kul & fick ont överallt :S. Jag sprang med Cissi och vi var skiitduktiga (A) haha om jag ska vara ärlig var vi inte så bra ;). En lärare missledde oss när vi skulle springa tillbaka från 3:an (vi sprang stjärnorientering) så vi sprang i spåret så vi kom längst bort till 5an. Ja så det kan gå :P
När vi trodde att vi var vilse kramade vi ett träd ;) Haha funkade inte.. Tog kort på det men orkar inte ladda upp just nu.
Sen åkte jag till centrum med Denise, och gick sedan på dansen. Efter dansen åkte vi till Sanna och åt pasta (A) och sen åkte vi till Louise. Där badade vi i hennes jacuzzi, åt godis , pratade och sånt :) Mysigt var det iallafall !
Snart ska jag på dansen som börjar 14.15. 
Som sagt kommer jag ladda upp bilder sen :)

Ha det bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mej

Din email, ;): (visas inte för nåågon annan än mej)

Din blogg:

Text, skriv nååt gulligt !:

Trackback
RSS 2.0