Tisdag..

Hejhej bloggen :)
Idag har jag varit med Denise, Frida & Linnea. Vi har sjungit (haha) och bakat scones. Pratat med folk & med varandra såklart ;). På fredag blir det "tjejkväll" igen, fast denna gången hos Louise :). Vi slutar 10.30 för vi har orientering så det passar ju bra. Igår hände inget speciellt, tränade lite på so'n som vi har på torsdag. Det är om politik & sånt :S Om jag ska vara ärligt är det skittråkigt ! 
 Idag hade jag på mig :
Svarta jeans från cheap monday, rosa top från koola anna, Svart kavaj från H&M Divided och svarta pumps :)
Jag funderar faktist på att lägga in ett videoinlägg, vad säger ni ? Skulle det vara kul ? ;)
Kanske lägger in någon bild senare ikväll!

puss från Josefine !

Kommentarer
Postat av: Emilie

Vilken mysig blogg! :)

2008-09-25 @ 19:42:11
URL: http://emiliel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mej

Din email, ;): (visas inte för nåågon annan än mej)

Din blogg:

Text, skriv nååt gulligt !:

Trackback
RSS 2.0