svarthårig..

Haha näe men väldigt mörkbrunt blev dt :P, jaja får väl stå ut.
Kom nyss hem från dezzi & ja vi tittade på film & åt chips :)
Idag har jag också varit på ikea & kollat på garderober. Men hittade ingen "/, eller jo en men den kostade 4000. Var typ den billigaste :P , så den kanske det blir. Står verkligen inte ut med min garderob längre. Jag får panik bara jag tittar in i den :P så jag har typ lust att riva ut allting bara för att kunna hitta något (A) haha .
Ja nu ska jag kanske spela lite super mario (A) haha det är skit kul :P, okej nu kanske jag låter som värsta tönten ;) menmen(A) . Haha jag & huang typ spelar mot varandra eller vad man ska säga -.-. ;)

Ha det bäst.. :) Pussar från en mörkhårig tjej :D haha ;D

Kommentarer
Postat av: Mammsen

Du är inte svarthårig gumman, det blev ju superbra! Du är finare än någonsin. Puss och gonatt och dröm om NY, de ska jag göra..

2008-09-07 @ 21:50:31

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mej

Din email, ;): (visas inte för nåågon annan än mej)

Din blogg:

Text, skriv nååt gulligt !:

Trackback
RSS 2.0