Stan.

Idag efter skolan var jag, frida, sanna , lollo, becca & line i stan :) Det var jätte mysigt, vi satt på ett café (coffehouse) i typ 1½ timme :P Jag tog en vaniljlatte & en kladdkaka mm.. Vi pluggade spanska & lite no :)
Sen gick vi runt lite i affärer och nu kollar jag på Ugly betty !
här är några bilder :)

Lite bilder på vatten, de är inte så bra.. tog med min mobil :P


Min fika :)

Tjejerna.

(den är liten för line inte ville att jag skulle lägga ut den, men nu ser man inte så tydligt (A))


Kommentarer
Postat av: Linnea

TA BORT

2008-09-30 @ 21:58:37
Postat av: Rebecca

Vi hade det jätte mysigt! Oj oj oj så fin man kan vara!

puss<33

2008-10-01 @ 22:58:27
URL: http://stockholmsflickans.blogg.se/
Postat av: Anonym

hah, du och dezzi har ju tagt typ lika dana bilder..

2008-10-04 @ 19:41:13

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mej

Din email, ;): (visas inte för nåågon annan än mej)

Din blogg:

Text, skriv nååt gulligt !:

Trackback
RSS 2.0