Mys hos Line

Idag efter skolan var jag & tjejerna hos Line! Vi såg "the notebook" och den var jätte bra !. Nästan alla började gråta (A).
Sen gick alla förutom jag & då fick jag äta där :) Vi åt enchilladas eller hur det stavas, det var jätte gott !.
Nu ska jag inte göra så mycket, vi har inga läxor till imorrn , men däremot so prov till tisdag. & jag vet typ ingenting om vad svaren är och så, våran lärare är tja, inte så bra på att informera ..
Haha jaja, dagen är avklarad och imorrn jag och några fler sova hos Becca, vi ska ta massor av kort och ha jätte mysigt !
Jag har verkligen underbara vänner !. Men synd  bara att sanna inte är med imorrn, för hon ska på återträff från hennes "läger" Ängsholmen i stan. Men vi ska göra om det med dig Sanna, lovar ! :D
Pusspuss Ses sen ;)

Kommentarer
Postat av: Mammsen

Bra vänner är guld värt! Puss gummis, inte långt till NY....

2008-09-18 @ 20:29:32

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mej

Din email, ;): (visas inte för nåågon annan än mej)

Din blogg:

Text, skriv nååt gulligt !:

Trackback
RSS 2.0