Lördag

Hej hej, tjejkvällen igår var super mysig ! Vi tittade på film, åt godis, pratade & skrattade a lot !
Och när vi skulle gå till videobutiken & köpa godis, hörde vi typ ljud från skogen & såg skuggor. Alla typ skrek och blev skit rädda. Olivia tappade skorna typ 100 ggr :P Och jag sprang skit kul, det var nedförsbacke och jag hade pumps.
Men vi tror faktist att dt var beccas syrra & hennes kompis :P
Ja som ni kanske förstår blev kvällen lyckad , det tråkiga var ju bara att sanna inte var med =/.
& Juste, gud vad avundsjuk jag blev på beccas hus, skit fint !
Idag dåra, åkte vi till skolan -.-, först dansade vi bugg & sen hade vi matte. Och ja , sen dansade vi !. Det gick bra förutom ett "litet" fel (A) Men det märktes inte.
Ja många bilder från igår blir det nog inte för ja tror inte att alla vill att jag ska lägga ut dom direkt. Hihi :)
Ikväll ska vi ha gäster, och nu ska jag läsa allas bloggar.
Ha det bäst ! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mej

Din email, ;): (visas inte för nåågon annan än mej)

Din blogg:

Text, skriv nååt gulligt !:

Trackback
RSS 2.0