Ett hej i regnet.

Usch, regnregn. Fast då har man iallafall en anledning att stanna inne :)
Vi har precis varit i skärholmen, köpte inte mycket. Bara hårfärg. Japp, jag ska färga håret! :) Många som sagt att jag ska ha en mörkare hårfärg. & jag har precis kommit på att det kanske blir fint. Fast jag blir galen om det blir svart :P För det är väldigt intensiv brunfärg. Haha tänkte egentligen inte säga något om det. Menmen , orkade inte (A)
Ja ikväll så blir det väl en hemmakväll om ingen kompis är hemma.!
Juste, jag börjar typ bli sjuk "/, eller är väldigt hängig & så och mamma har precis varit lite sjuk så. usch .

Men jag får väl krya på mig (A). Hej då, ha det så bra :)

Kommentarer
Postat av: dezzis

kommer bli as ballt jossi ! :) <33 puss

2008-09-06 @ 23:53:24
URL: http://dezzis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mej

Din email, ;): (visas inte för nåågon annan än mej)

Din blogg:

Text, skriv nååt gulligt !:

Trackback
RSS 2.0