En rätt så vanlig torsdag.

Hejsan ni som läser ;)

Jag har ju som ni kanske märkt inte skrivit sen Måndags.. Skäms på mig !
Näe men det var för i tisdags var jag hos liia till 10, och vi såg ugly betty & Desperate Housewives, och jag orkade inte sätta på datorn då. Och sen igår hade vi dans (med en vikarie som var jätte dålig och oförberedd :S )
Så ja, men nu är jag här ! :) Överaskningen som jag hade.. (heh) var att jag har klippt lugg :)
Bild kommer sen.
Idag har vi haft vanliga tråkiga lektioner. hmm.. Juste jag är lite missnöjd med dansläraren vi fick i skolan ( elin vår riktiga danslärare är gravid ) hon är bra men gillar inte riktigt hennes stil, det är modern. Vilket jag tycker är jättekul men jag gillar inte hennes stil. Nu ska jag inte klaga mer på henne :) Hon är jättesnäll !
Ja nu ska jag snart äta middag, plättar .. hehe ;)

puss puss !

haha har alltid gillat dans verkar det som ;) Här är jag typ.. 6 ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mej

Din email, ;): (visas inte för nåågon annan än mej)

Din blogg:

Text, skriv nååt gulligt !:

Trackback
RSS 2.0