Ny dag, nya tag.

Ja, nu ska jag komma igång med bloggen igen, den senaste tiden har jag verkligen inte orkat skriva någonting men nu så ! Jag kan ju alltid börja med att säga att vi har gjort fiskpinnar på hemkunskapen ( eller som Marianne säger: Stekt panerad fisk)  det var faktist jätte gott :). Sen är det så att jag väntar på massa saker, mail från lagerhaus( om praoplats), mina omdömen och lite sånt! Kom på att jag fick väldigt stor lust att baka, även fast det inte alls var länge sen hehe.
Annars är det bra, lite små trött sådär som man alltid är !
Och ikväll är det desperate houswives och ugly betty som gäller, jag ska inte missa en minut av det :) 


Idag hade jag på mig: Ljusa g-star jeans, svart trekvartsärmad tröja från h&m , brun everest jacka ( som jag hade på mig hela dan för jag frös något enormt)
Ha det super bra! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mej

Din email, ;): (visas inte för nåågon annan än mej)

Din blogg:

Text, skriv nååt gulligt !:

Trackback
RSS 2.0