När vi tänder ett ljus i advent

Glad första advent !
Jag är full av julkänslor just nu. Vi har julstökat hela dagen, jag vet det är för tidigt men gud vad mysigt det är. Det är julpyntat överallt, ljus tända, vi har bakat pepparkakor och lussebullar. Vi har lyssnat på julmusik (min idé :$) och ska snart äta skinka och dricka julmust och glögg. Och det är inte ens december än.
Tjejkvällen var ganska rolig, vi tittade på lite olika filmer. Åt chips och godis och pratade a lot.
Jag känner mig ganska dålig på att ladda in bilder men det är bara för att jag inte kan ladda in direkt till den här datorn och då orkar jag inte gå till mammas data och massa blä.
Men jag lovar att jag laddar in bilder snart ! Lovar lovar lovar. Förresten när man säger lovar väldigt många gånger låter det väldigt konstigt. Lovar. Vilket ord egentligen?
Ha det bra. Puss puss. Och för min del, God jul !

update, här kommer lite bilder :)




Kommentarer
Postat av: emmich

tack detsamma :D

Riktigt mysigt med första advent!

2008-11-30 @ 17:51:56
URL: http://emmichs.blogg.se/
Postat av: vilma

en såndär lampa har vi också, fast våran är en cirkel. ;)

har du haft en bra dag?

2008-11-30 @ 18:51:58
URL: http://viilma.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: japp, från ikea.

min dag har också varit bra. :)

2008-11-30 @ 21:27:21
Postat av: Liene

Man får väl pynta lite tidigt, eeftrsom julen är bara 3 dagar om året:)

Mysiga bilder!

2008-12-01 @ 13:54:33
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mej

Din email, ;): (visas inte för nåågon annan än mej)

Din blogg:

Text, skriv nååt gulligt !:

Trackback
RSS 2.0