Good morning.

Pretty bubbles in the air.. Gah den där united låten har fastnat i mitt huvud bara för att Macke sjöng den tusen gånger innan matten -.-. Haha, men sånt får man helt enkelt leva med :) Idag ska jag dansa för ovanlighetens skull :P, vi har fått reda på kläder på alla danser. Väldigt tråkiga för alla är typ samma. På saras ska vi ha : Röda linnen, svarta vadlånga byxor och snetofs, på Noras (danslinjen) ska vi ha Marinblåa / bruna linnen , svarta vadlånga byxor . Och tillslut på moderna ska vi ha: Gul/röd/orange(beror på vilken grupp man är i) och så klart svarta vadlånga byxor. Ja så får helt enkelt ta med mig svarta byxor och massa linnen ;)

Jag kom på nu att jag jättegärna vill gå på fotomässan idag eller imorron. Jag älskar att fota och sånt så det skulle vara jättekul. Jag vet att jag var på hälsomässan i söndags men.. ändå ? http://www.xn--fotomssan-z2a.se/fotomassan/main.nsf/1/40?open

Jag har förresten funderat på om jag ska byta design, inte för att jag inte gillar den den är verkligen jätte fin ! (Alltså nu skryter jag inte, det är min vän denise som har gjort den :P ) utan för att jag bara vill ändra lite :). Fast jag har tänkt på jultema och ja , då måste jag ju vänta till december höhö. Så jag får se hur det blir. Näe nu ska jag inte tråka ut er mer med mina tankar :) 

Ha det bra puss från

Kommentarer
Postat av: Erica,

svar: haha jam utseendet har han väl inte riktigt på sin sida:P..



haha kan vara både roligt och jobbigt när låtar fastnar på hjärnan xD

2008-11-15 @ 11:16:22
URL: http://donotpanic.blogg.se/
Postat av: J U I C Y L I C I O U S

du har ett snyggt namn ;) Josefine

2008-11-15 @ 15:57:49
URL: http://juicyonfire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mej

Din email, ;): (visas inte för nåågon annan än mej)

Din blogg:

Text, skriv nååt gulligt !:

Trackback
RSS 2.0