Dans, dans.

Nu är jag hemma från dansen, det var inte så jobbigt för den var bara en timma idag( den brukar vara en och en halv ). Men nu är jag sugen på nudlar, men det ska jag inte äta :P. Jag har föresten plötsligt fått sån längtan efter jul, och december överhuvudtaget. Ja inte bara för att vi ska åka till New York ;) Utan också för att det är så mysigt med julstämning och jul bak och ja allt som hör till jul! ( Dock är jag inte så förtjust i kylan. )
Nu ska jag duscha och sen ta bort sminket :).

Ha det bra !


Kommentarer
Postat av: MATILDA

svar: oh, tack! va glad jag blir :)

2008-11-13 @ 14:34:25
URL: http://matildahammar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mej

Din email, ;): (visas inte för nåågon annan än mej)

Din blogg:

Text, skriv nååt gulligt !:

Trackback
RSS 2.0