tjooo,

sorry skrev inget igår "/ var jätte trött när jag kom hem från uppvisningen . det var jätte kul & blev jätte lyckat, niorna hade afro peruker så det var roligast haha ;) vi var i skolan hela dagen som sagt & jag kom hem vid 8.
ja, nu är det bara en dans uppvisning kvar sen är dt avklarat, spanska provet gick föresten jätte bra :) , men men idag dåra : , jo det vara orientering , & mamma skjutsade mig till källbrink ip, så satt jag typ i 20 min och väntade på matilda, själv .. hmm .. jaja sen när vi skulle börja hittade vi först inte ettan & så och allt verkade jätte konstigt , sen fick vi reda på att vi hade fått fel karta .. ^^ haha men sånt händer & jag kom hem 11 :) , jätte skönt , så jag har varit ute på altanen & solat sen 11 hihi så nu är jag lite brunare iallafall. Ja nu ska jag kanske sola lite mer ,
ha det ´jätte bra (; <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mej

Din email, ;): (visas inte för nåågon annan än mej)

Din blogg:

Text, skriv nååt gulligt !:

Trackback
RSS 2.0