hejhej

hejhej, det blir inga bilder nu heller (A) orkar inte hämta mobilsladden :$ så latär jag, hur som helst . gårdagen :
jag var hos mina kusiner & jag sov där, jo kvällen var väl som vanligt vi hoppade & sånt, men senare så hände dt saker haha, först gjorde oscar så att hela datan laggade ( vi var i datarummet) sen stängde han av hela datorn & det blev kolsvart, då sa han : nu ska vi sova. haha vi ba ääh okej så jag la mig på golvet, oscar på datastolen & wille under tvättställningen, vi låg där i kanske 5 minuter sen satte jag på min mobil så det blev lite ljust. då började jag kasta strumpor & så på O & W haha (A) ja & så höll vi på. sen tyckte vi att det var hårt på golvet så jag kröp in i "ett hål i väggen" asså det var typ som ett litet rum bakom allt , trångt för det var massa saker :P ja så försökte jag lägga mig tillrätta, sen gick oscar också in där & det blev jätte trångt haha. men jag låg typ under en hylla och oscar på mina ben( wille låg lite vid ingången till rummet där det var massa jackor, sen gick han upp i sömnen typ vid 3) , så låg vi där tysta i mörkret tills oscar sa : är alla vakna, då svarade jag : JAPPSAN (fråga mej inte varför) & wille sov. sen sa oscar att han bara sa så för att se om han tappat rösten :S haha jaja så så höll vi på ända tills vi somnade en stund, vid 05.59 ( :) ) kom patrik in och frågade vad vi gjorde där inne . då skrattade vi och gick ut. jag tvättade bort sminket & vi la in en madrass i oscars rum. där somnade vi.
sen idag har vi typ hoppat & gjort massa saker. sen när jag kom hem åt jag en hamburgare :)
Ha det jätte bra puss puss från J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mej

Din email, ;): (visas inte för nåågon annan än mej)

Din blogg:

Text, skriv nååt gulligt !:

Trackback
RSS 2.0