..

hej alla söta, jo jag hann inte skriva igår men här är helgen,
fredag : Jag & dezzi sov hos line , kortfattat : kul , ;) hah ja vi hoppade & så. dagen efter så gick vi till trehörningen & deezzi & line badade (jag hade ingen bikini) så tog jag massa kort på dom haha, ;) sen gick jag & dezzi till dansen.. då fick en del byxorna vi skulle ha ( vinröda fula "/ ) men dt fanns inte tillräckligt till mig... ^^
sen åkte jag hem &  då skulle jag vara hemma med farmor & ida, vi åt pizza & godis.. mums ;)
idag : ja imorse solade jag & hoppade m.m sen åkte jag, pappa & farmor till farsta . & jag handlade 4 saker, bilder kommer men jag hittar inte kamera sladden... (typiskt) sen hade vi dans hos sara. & då fick vi kläderna, jag fick iallafall en rosa kjol men den var typ hundra gånger förstor..( ser jag så stor ut ? :S ) ja & ett stort svart linne, men men ... ja vi gick igenom dansen & så. nu ska jag & familjen grilla .. :D
ha det bra , ;)
image114 dezzi & line hoppar ;), jag tog kortet haha.. :P
P.s Jessica Alba vann omröstningen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mej

Din email, ;): (visas inte för nåågon annan än mej)

Din blogg:

Text, skriv nååt gulligt !:

Trackback
RSS 2.0