-.-

sunday :( , usch imorgon är det ny vecka & skola .. men det ska väl gå bra, vi har spanska prov på onsdag ! , & dessutom kulturcafé där alla "Kulturklasser" ska uppträda, kvarnbergsskolan halv 7 om någon undrar haha, men det kostar 20 kr för vuxna & 10 för barn. jag har ju sagt att jag ska lägga upp bilder, & här är alltså valborgsbilderna ( + min outfit )
brasan vid trehörningen, den var jätte liten för att dt var några som redan hade eldat den för 2 veckor sen :S
haha tyckte att denna bild va lite kul, (A)

Ja valborgs outfiten var :
¤ Vit tröja - American Eagle
¤ Ljusblåa jeans - Diesel
¤ Skinnjacka - SWE
¤ Svarta skor - Din sko

ja & här är bilden på mina solglasögon :)  hiih vanliga pilotglasögon från h&m 59:-

Gårdagen: vi åkte till Emma (mammas kompis) & grillade , det var jätte gott & mysigt. Sen åt vi lite godis & sånt. & så spelade  vi rappakalja , askul spel så ni vet ;)
Haha ville också bara säga att nu spelas gold digger på the voice tv. & ja den gjorde jag & sara en dans till på femmans cabaré :$
hihi , ha det så bra & jag lovar att vara bättre på bilder ;)
love J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mej

Din email, ;): (visas inte för nåågon annan än mej)

Din blogg:

Text, skriv nååt gulligt !:

Trackback
RSS 2.0