kläder,

jag har köpt/fått lite nya kläder som jag tänkte visa/berätta lite om :

de här pumpsen köpte jag på din sko för 299:- , jätte fina om jag får säga dt själv (A)




Sen köpte jag ett vanligt brottarlinne på ginatricot för 99:-



En bikini överdel från h&m också 99:- 



2 tröjor som jag fick  av mamma&pappa i namnsdagspresent / påskpresent från åhlens


+ over knee strumpor(A) också från åhlens


i påskpresent fick jag :

"brun utan sol" från loreal

ett  brottarlinne från ginatricot , rosa 99:-


 
det var nog allt (A) haha,

Love jossi

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ha en bra dag :)

2008-03-25 @ 13:07:49
URL: http://www.menjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mej

Din email, ;): (visas inte för nåågon annan än mej)

Din blogg:

Text, skriv nååt gulligt !:

Trackback
RSS 2.0