tisdag

Ja är skit trött så blir inte så långt inlägg,
igår:
vi va i flottsbro vid halv 1 & då satte vi upp tälten. Sen åt vi lunch & massa saker.
det var rätt så kul förutom att några personer .. kom & typ försökte attackera oss haha näe men dom hotade oss & vi va liksom med vuxna :P ja alla var typ skit rädda på natten fast vi somnade ändå vid 3 nån gång.
Imorse gick jag , sanna ,frida , cissi & dezzi upp typ 6 & dezzi & jag(ibland ;) ) tog bort alla tält pinnar & sånt från en dels tält haha , dom blev jätte glada ;) Aja sen skulle alla åka hem och jag och mamma åkte till skärholem,
där köpte jag :


vita shorts - gina tricot

   blå bikini över & underdel - gina tricot

sen kollade vi när mamma sprang vår ruset :)
nu ska jag fortsätta kolla på desperate ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mej

Din email, ;): (visas inte för nåågon annan än mej)

Din blogg:

Text, skriv nååt gulligt !:

Trackback
RSS 2.0