sommarlov..

jaa nu har man sommarlov :D hur skönt som helst , på skolavslutningen hände inte så mycket , & sen gick jag , dezzi , frida , sanna , cissi & huang en snabbis till solfagra på kul :P det var fullt "ös" haha ,
sen gick vi(inte huang) till dezzi & gjorde våfflor :) sen gick jag hem och de andra till sanna.
Hemma hoppade jag lite och sånt , sen "gick" vi till kusinerna, var där en stund & åt kladdkaka sen bar det hemåt,
vi åt en jätte god middag & efterätt. Efterätten var : Glass, grädde, jordgubbar & hallon .. mm..


 
1. Jag i bilen :$ 
2. Mina läppar :P
3. Tjejerna :) <3
4. Min väska jag hade idag
5. En liten bild från idag hos dezzi, obs. poserna är ej seriösa . vi skulle driva lite ;)

puss , lägger strax in en bild på min skolavslutningsoutfit ;) §

Kommentarer
Postat av: ddezzis

huhu (A) vad ful jag ser ut bakifrån & mitt hår va faksitk långt (A) men dt är i tapp ju så typ dt kortaste sysns (A) hahahaha .

haha alla är typ vita / ljus gråa sså kommer jag i svart (A) fasst dt fanns flera i olika färger (AA) §§

2008-06-06 @ 11:23:28
URL: http://dezzis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mej

Din email, ;): (visas inte för nåågon annan än mej)

Din blogg:

Text, skriv nååt gulligt !:

Trackback
RSS 2.0