..

har inte varit så aktiv på bloggen den senaste tiden, men har haft fullt upp.
Fredag : Jag sov hos liia & vi gick upp 04.30 , vi fixade oss och sånt , sen fick vi skjuts till ågesta. Där mötte vi alla & gick en tråkig runda i skogen, om ni inte förstått vad vi gjorde än så kan jag berättaa haha :P , vi hade fågelskådning , tråkigt men ändå skönt för vi slutade 08.00 :D , då gick jag & några fler till trehörningen & bada , vi var där länge & sen gick alla hem , men sen hade vi knytis hos dezzi , & grillade & hade det supermysigt.
När vi ätit gick vi till trehörningen igen & tog ett kvällsdopp. Sen sov dezzi & sanna hos mig ( frida var också me men hon gick på kvällen )
lördag : vi badade lite på förmiddagen sen gick jag hem & då hade vi gäster , god mat, mysigt & så . inte så mycket att berätta ;)
idag : ja, har solat & läst (duktigt av mig ;) ) typ hela dagen. & packat inför imorrn, det blir en stor väska & en lite mindre + tält.. pust ;) haha , ja nu ska jag läsa allas bloggar. Det blir nog många :) .
ha det bäst ..
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mej

Din email, ;): (visas inte för nåågon annan än mej)

Din blogg:

Text, skriv nååt gulligt !:

Trackback
RSS 2.0