go natt,

eller man kanske ssäger go morron? (AA) , usch kan inte fortsätta med att vakna 1 & så, idag gick ja iallafall upp halv ett ( woow ) nu sitter jag hemma själv igen , mamma & pappa är hos Emma, mammas kompis. & syster Ida är hos en kompis. asså dt är rätt så skönt att vara hemma själv.
usch, jag har massa saker jag ska göra & köpa, för dom intresserade så skriver jag en liten lista (AA)
köpa:
* toalettsits till mitt badrum ( den jag har nu är vit plast blää haha )
* sån där hållare till toapapper 8-)
* ny matta till badrummet
* Ny väska ( hundarna bet sönder min ! :@ för att dt var några idioter som smällde raketer !! långt innan nyår så Svea min ena hund blev så rädd att hon bet sönder ena hörnet, ^^)
* "knopp" handtag till dörren som leder till dt "hemliga rummet" under trappan ( alla som varit hos mej fattar )
* Vit färg , till listerna ( & så hade pappa någon idé att måla som vita "stolpar" i kanterna :S )
* överkast till min säng
* nya gardiner
dt var typ dt jag skulle köpa & här vad jag ska göra:

* måla listerna
* tvätta penslarna nogrannare ..
* köpa allt (AA)
* "dekorera" badrummet asså ställa in alla saker, just nu ligger allt i en hög utanför..
* möblera om mitt rum,
* på nått sätt hämta soffan som är hos mormor & morfar (typ en bäddsoffa)

& d var nog allt (A) puss & kram älskar <3
hej så länge, §

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mej

Din email, ;): (visas inte för nåågon annan än mej)

Din blogg:

Text, skriv nååt gulligt !:

Trackback
RSS 2.0