.... förlåt

åååh , jag är inne på datan för "lite" så hinner inte skriva något, nu ere söndag, helgen slut :@,
 sitter hos miina kusiner :D & dom typ skriker åt varandra haha
i fredags så sov jag hos liia, hennes pappa & hennes syrra gick hem till oss & körde buzz, så jag & liia va själva & hade mys. tittade på snakes on a plane :S uusch vidrig film, sen kolla jag vi på bert för att inte bli såå uppskrämda haha, aja vi sov till 12 då åt vi frukost & typ kvart i 1 hämtade mina föräldrar mej för vi skulle till mormor & morfar,
när vi kom dit va kusinerna där & sen kom pernilla & jonas (moster) vi åt typ kyckling / kalkon, vet inte riktigt xD & potatis ååh sånt, sen fick vi marängschwiiish ( ;) ) & sen gjorde kusinerna & jag en film. Sen åt vi ananastårta & kakor haha , ;) & efter dt gick vi ut (jag oscar, wille) dt vaa typ skitmörkt ute & geggigt, så vi hade med oss en ficklampa & försökte skrämma alla.. (AA) haha jaja sen åkte jag med dom hem åh så träffa jag pappa på coop , då köpte vi lite godis ( usch , måste sluta äta så mkt ) & åkte hem . Då tittade jag på vänner till halv ett, sen sov jag.
& idag har dt inte hänt så myckeet haha puss & kram !½


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mej

Din email, ;): (visas inte för nåågon annan än mej)

Din blogg:

Text, skriv nååt gulligt !:

Trackback
RSS 2.0