föörlåt ,

har inte skrivit sen typ i torsdags :S , jaja för att sammanfatta helgen :

lördag : dans på morgonen, sen gick jag & liia till dezzi ååh ja dansade & snackade & sånt, sen gick jag hem för att äta sen gick jag tillbaks till dezzi , så drack vi te ( vaniljte <3 ) & tittade på två filmer : confessions & temptation island , efter det skulle vi filma lite, men vi var typ helt galna på de filmerna så ni får inte se doom :) ( jag & liia fattade inte ens att dezzi filmade men men ) ahh man blir faktist så på kvällen :S jaaa, sen fick jag skjuts av liias pappa hem & så tittade jag på tv me familjen & åt godis :) sen ka jag mig vid 1,
idag : ja,  på morgonen var jag väldigt seg, orkade typ inte ens gå upp men sen så åkte jag & familjen till farmor och farfar, för farfar fyllde år. efter dt lämnade vi ida hos en kompis & jag dansade, sen dushade jag & ja nu ligger jag i min säng & skriver lite (A) thha , jaja , imorgon skola "/ , usch engelska prov på torsdag :S juste imorrn får vi typ omdömen :O , ojojoj..

PUSS !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mej

Din email, ;): (visas inte för nåågon annan än mej)

Din blogg:

Text, skriv nååt gulligt !:

Trackback
RSS 2.0