Hello sweden!

Nu är jag hemma i Sverige igen, usch. Jag vill tillbaka till New York! Det va helt underbart och vi shoppade a lot!
Vi har ätit gott, gått väldigt mycket och sett mycket :)
Allting gick jättebra, inget problem uppstod och inget gick sönder !
Jag vill berätta allt om new york, men jag orkar inte skriva så ni får se bilder istället för jag är väldigt trött. Sov nästan ingenting på planet som landade klockan 11 svensk tid, och vi åkte nio amerikansk tid.
Ja men nu är vi somsagt hemma och allt är som det ska , har slagit in julklappen till Rebecca också så det är bara att ge den till henne då. Imorgon är det sista dagen år 2008.
Gott nytt år i förskott och ha det jätte bra :)

Mamma i Central park

Shopping !!

Jag i central park

Times square

Times square på kvällen

Empire state building från hotelltaket.


Kommentarer
Postat av: Mammsen

Tack för världens bästa ressällskap, vilket dreamteam vi var :) Puss från duracellkaninen

2008-12-31 @ 12:52:48
Postat av: Rebecca

Sv: Jo men visst, vad kul :) Vi kan ju höras :D



Gott nytt år! :D <33

2008-12-31 @ 17:11:52
URL: http://stockholmsflickans.blogg.se/
Postat av: M i m m i s | D e s i g n

Vad roligt att åka till New York!

2009-01-03 @ 22:22:15
URL: http://mimmisdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mej

Din email, ;): (visas inte för nåågon annan än mej)

Din blogg:

Text, skriv nååt gulligt !:

Trackback
RSS 2.0