Ett hus gjort av peppar.

Hejsan, idag har jag och syster gjort ett pepparkakshus :) Haha hon vägrade erkänna att det inte är peppar i pepparkakor höhö. Kanske lägger ut en bild på det senare. Idag hade vi spanskaprov, så nu är grammatiken och läsförståelsen klar. Men uppsatsen och hörförståelsen är nästa vecka. Nästan alla mina vänner har skrivit att det är så mycket läxor nu, men det tycker inte jag ? Svenskan är klar, tekniken är klar och så, bara ett so läxförhör tills på torsdag och spanskan dåra. Ja nu vet ni lite om det hehe. Just nu tittar jag lite på vänner och juste vi har köpt en ny tv :) Den gamla hade röda ränder över hela tvn och den blinkade . Haha ! Näe nu ska jag faktist stänga av datorn men först måste jag rensa lite saker på datan.
Haha här är lite gamla bilder :P
Haha innan min och dezzis "halloweenfest"
Haha <3
Liia har träffat tomten ! :O

Lollo <3


Kommentarer
Postat av: Tessie

hejhej,, jätte fin blogg :) och vilken söt tomte ;D

2008-12-05 @ 15:19:55
Postat av: Josefine

Svar till Tessie:

Tack så mycket :)

2008-12-05 @ 15:34:18
URL: http://jossiws.blogg.se/
Postat av: Marielle

Svara på "dagens kluring" och vinn ett valfritt smycke! :-)

2008-12-06 @ 00:59:18
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mej

Din email, ;): (visas inte för nåågon annan än mej)

Din blogg:

Text, skriv nååt gulligt !:

Trackback
RSS 2.0