- lista

1. En lista ;D
2. NAMN:
Josefine
3. HÖGER ELLER VÄNSTERHÄNT: Höger
4. HUMÖR JUST NU:
lite trött
5. FAVORITGODIS: sura godisar, choklad
6. ÄR DET NÅGOT DU ABSOLUT INTE ÄTER? ärtsoppa,blodpudding,hund/katt kött :S
7. KLÄDER JUST NU: Svarta cheap monday jeans, svart little miss trouble tshirt.
8. MUSIK JUST NU: Lyssnar inte på någon låt just nu
9. NÄR ÅT DU SENAST: En timma sen kanske, eller åt och åt det var en klubba :P
10. VAD SA DU SENAST: hej gumman, till min hund (A)
11. FAVORITKLÄDER: jeans och någon snygg tröja till.
12. FAVORITCAFÈ: vet faktist inte "/
13. OM DU VAR TVUNGEN ATT LEVA I EN ANNAN TIDSEPOK VILKEN SKULLE DU VÄLJA : hmm vet inte :P
14. SOMMAREN: sola, bada, kompisar, grillat m.m
16. FISK ELLER BADKRUKA: beror på vädret, men om det är väldigt varmt och det finns något att göra i vattnet så är jag fisk :P
17. FAVORITFÄRG: rosa, svart, vit
18. SAFT ELLER ALKOHOL: saft , ?
19. LÄNGD: 168 ungefär.
20. HUR MÅNGA KUDDAR SOVER DU MED:
2, sover i mitten av dom (A)
21. FAVORITVÄDER: varmt och soligt.
22. OM DU VAR FAST PÅ EN Ö, TRE SAKER DU SKULLE TA MED: mobil, killen, mat
23. SPELAR DU NÅTT INSTRUMENT: Nope,
24. MORGON ELLER NATTMÄNNISKA: Nattmänniska ! fast jag kan vara ganska trött på kvällen
25. SPARARE ELLER SLÖSARE: slösare !
26. VEM ÄR VIKTIGAST FÖR DIG: Mina vänner & familjen.
27. GYLLENE REGLEN FÖR DIG: kommer inte på någon just nu,
28. DET BÄSTA DU VET: vänner, shoppa och sånt
29. BÄSTA LEKSAK: . datan och mobilen är mina leksaker ;)
30. BÄSTA FILM: Kommer inte på någon just nu.
31. TROR DU PÅ LIV PÅ ANDRA PLANETER: Kanske.
32. KOMMER IHÅG DIN FÖRSTA KÄRLEK:
Jo, i ettan tror jag det var :P
33. GILLAR DU HENNE/HONOM FORTFARANDE: Haha nej, slutade gilla honom i 2an, och nu har jag knappt kontakt med honom, kommer inte ens ihåg vad han heter (A)
34. HAR DU NÅGRA HOMOSEXUELLA KOMPISAR: Nepp.
35. TROR DU PÅ MIRAKEL: Ibland,
36. TROR DU ATT DET ÄR MÖJLIGT ATT VARA TROGEN FÖR ALLTID: Ja
37. SER DU DIG SJÄLV SOM TOLERANT MOT ANDRA: Jepp
38. SER DU PÅ KÄRLEKEN SOM ETT MISSTAG: Nej
39. HUR MÅNGA BARN VILL DU HA NÄR DU BLIR STOR: 2-3
40. FRAMTIDSPLANER: Bra jobb, & familj
41. BIO ELLER PROMENAD: Bio
42. ÄR DU HÖGER ELLER VÄNSTERPARTIST: äähh, är inte så mycket för politik faktist ,
43. GLASÖGON, LINSER ELLER INGET : inget :)
44. TEKNISK ELLER OTEKNISK: teknisk när det gäller typ mobil eller datan, men jah är inte så duktig på att laga saker.
45. ÄR DU KITTLIG: näe,
46. SNARKAR DU: Haha, kan göra små sovljud om jag är förkyld :$
47. STJÄRNTECKEN: Lejon :)
48. RÄDD FÖR INSEKTER: : joho du,
49. ÄCKLIGASTE INSEKTEN: spindlar, tveskärtar m.m
50. STÖRSTA SVAGHET: ja, har inte bra kondition :$
51. DET ÄR JAG BRA PÅ: Vet faktist inte, det vet nog mer mina nära om vad jag är bra på.
52. MUSIKSTIL: Lite olika, pop, rnb och sånt.
53. LYCKOTAL: haha, har inget just nu men förut var det 6,9 :P
54. FAVORITFILM GENRE: Komedi och drama
55. BÄSTA BOK: Hmm.. vet inte linas kvällsbok tror jag.
56. OM DU FICK VÄLJA EN SUPERKRAFT, VAD SKULLE DU VÄLJA: kunna läsa andras tankar
57. FAVORITORD: underbart , haha vet inte varför men det var det första jag kom på (A)
59. CHIPS, MORÖTTER ELLER GODIS: Godis måste jag nog säga.
60. PIZZA ELLER HAMBURGARE: Beror på, ibland är jag sugen på pizza och ibland hamburgare, fast jag väljre nog hamburgare.
61. SKRIVER DU DAGBOK: Näe, har alltid försökt, men nu bloggar jag istället för att skriva dagbok (A)
62. SPORT, A-EKONOMI ELLER BARNPROGRAM:
haha dt blir nog barnprogram :)
63. NAMNSDAGSDATUM: 19 mars, fast då är det josefina
64. HAR DU NÅGON FLICKVÄN/POJKVÄN: Nopp
65. TÄNKER DU NÅGONSIN PIERCA DIG: Det får man se !
66. FÖDELSEDAG: 27 juli
67. FAVORITCHIPS: lättsaltade, sour cream onion
68. SYNLIGA ÄRR: har ett i tinningen fast det märker man inte så mycket, sen har jag ett på högra knogen som jag inte vet vart det kommer ifrån och sen har jag ett på vänstra pekfingret.
69. DIN BÄSTA VÄN: vet inte,
70. STÖKIGT ELLER VÄLSTÄDAT: i mitt rum? då ser det stökigt ut för att jag har så mycket saker, men det är rätt städat.
71. VICKAR DU PÅ STOLEN? Nja, då & då (A)
72. HUR MÅNGA KUSINER HAR DU: Jag har 6 st.
73. DETTA GÖR MIG ARGAST: Djurplågeri, misshandel överhuvudtaget, och sånt.
74. BÄSTA ÅRSTIDEN: Sommar!
75. I JULKLAPP ÖNSKAR JAG MIG: Pengar, och kommer inte på mer, har ju nyss fått så mycket.
76. SENAP, KETCHUP ELLER INGET PÅ KORVEN: Ketchup!
77. SKULLE DU NÅGONSIN FÅ FÖR DIG ATT HOPPA BUNGYJUMP? aldrig
78. VILKEN HAND HÅLLER DU GAFFLEN I:  Olika, men oftast i vänster
79. ANSER DU ATT MAN FÅR SKYLLA SIG SJÄLV OM MAN SLICKAR PÅ EN LYCKTSTOLPE PÅ VINTERN?
Haha ja, själv har jag faktist aldrig provat det.
80. ÄR ALLA LIKA MKT VÄRDA: Ja ibörjan är man det.
81. VAD HÄNGER PÅ VÄGGARNA I DITT RUM: Tavlor, en anslagstavla, 2 ljusstakar, hyllor,
82. VILKEN FÄRG HAR DU PÅ TAPETERNA: Har inte tapeter (A) , men jag har vitt tegel, ljus brunt, mörk brunt och vitt.
83. PASTA, RIS ELLER POTATIS: Potatis om det är färskpotatis & pasta om det är snabbmakaroner ( jag vet onyttigt, men det är gott (A) )
84. HUR ÄR DIN DRÖM KVINNA/MAN: Snäll, rolig, omtänksam, snygg, romantisk m.m
85. VILKET ÄR BÄST - JULAFTON ELLER DIN FÖDELSEDAG: Både och. Födelsedagen för den är på sommaren & då känns det lite mer som min dag. men på julaftonen är det så mysigt & det håller på i hela december.
86. LJUST ELLER MÖRKT BRÖD TILL FRUKOST:
ljust (A)
87. VILKEN LÄSK ÄR GODAST: Fanta
88. VAD GÖR DU HELST: Är med vänner , dansar
89. BÄSTA RAGGNINGS REPLIK: vet inte
90. HUR MÅNGA SYSKON HAR DU: 1 st
91. BÄDDAR DU DIN SÄNG: Jo ibland, fast det blir mindre kvalster om man bäddar (A)
92. BOR DU SJÄLV ELLER TILLSAMMANS MED NÅGON: Jag bor med mamma,pappa & min syster.
93. ÄR DU ALLERGISK MOT NÅT:
Näe,
94. ÄR DU MÖRKRÄDD: ja faktist ..
95. ÄR DU RELIGÖS: Nej.
96. TROR DU PÅ ASTROLOGI: inte på horoskop iallafall.
97. TROR DU PÅ MAGI: hah näe :P
98. SLÄPAR DU FÖTTERNA EFTER DIG: va? haha
99. GYMPADOJOR, VÄLPOLERADE SKOR ELLER SANDALER: sandaler eller mer som flipflop och sånt inte sånna med kardborrband (A)
100. VAD ÄR DU MEST RÄDD FÖR: Att bli sårad, att mina nära&kära ska dö.
101. STÄDAR DU DITT RUM SJÄLV: Japp
102. HUR OFTA STÄDAR DU DITT RUM: Ibland, röjer lite då och då ,
103. OM DU FICK 100KR OM DU ÅT UPP EN CLEMENTIN MED SKALET OCH ALLT, HADE DU GJORT DET DÅ: nej !
104. HAV ELLER SJÖ: Hav,
106. ÄR DU RÄDD FÖR BLOD: ja usch .
107. SKULLE DU KUNNA TÄNKA DIG ATT BLI VEGETARIAN: Nepp.
108. SALTAR DU PÅ MATEN: Ibland.
109. FAVORITKAKA: Singoalla eller ballerina :P
110. KAN DU SJUNGA: haha kan kan jag väl, men kanske inte så bra (A) 
111. GILLAR DU ATT SJUNGA: ja :D
112. VILKET GYMNASIEPROGRAM GÅR/SKA DU GÅ/GICK DU: Vet inte,
113. ÄR DU KÄR: Nopp
114. ANVÄNDER DU DEO: ja ibland
115. VILKET INSTRUMENT ÄR VACKRAST ATT LYSSNA PÅ : Piano.
116. HUR GAMMAL ÄR DU: 13
117. FAVORITBLOMMA: Rosor, orkideér 
118. GILLAR DU TECKNAT: ja det är jättekul :) 
119. VILKEN FÄRG HAR DU PÅ TANDBORSTEN: hmm, kommer inte ihåg, det är en jordan individual
120. FAVORITARTIST: lite olika
121. FAVORITLÅT: Hmm.. just nu: disturbia, just dance, its me bitches
122. SKA DU DUSCHA IDAG: har redan dushat idag
123. KAN DU BÖJA PÅ ENA ÖGONBRYNET: japp ;) på båda faktist haha (;
124. KAN DU VISSLA: Jaapp
125. KAN DU KNÄPPA MED FINGRARNA: Jaa!
126. KAN DU VICKA PÅ ÖRONEN: Nej
127. ANSER DU ATT DU ÄR STARK: haha näe :P
128. BRUKAR DU SOLA: ja på sommaren
129. VAD GÖR DU OM DU FÅR HICKA: fortsätter prata :P
131. ÄR DU KATT ELLER HUNDMÄNNISKA: hundar
132. HÅRFÄRG: Brunett
133. FAVORITDATASPEL: Sims2
135. VAD ANSER DU OM BUSH:
haha ja vet inte
136. RÖKER DU: nej :)
137. SNUSAR DU: nej fy
138. ANVÄNDER DU KNARK: aldrig
139. KAFFE ELLER TE: te, fast gillar latte
140. HAR DU DIN NATURLIGA HÅRFÄRG: jaapp
141. ÄR DU NYTTIG: försöker, men går inte så bra.
142. PYSSLAR DU MED NÅGON SPORT: Ja dans <3
143. GÅR DU ELLER PLANERAR DU ATT LÄSA PÅ UNIVERSITETET: jo det ska jag nog
144. HATAR DU DIG SJÄL: näej
145. HAR DU EN BESATTHET:  Nopp
146. HAR DU EN HEMLIG FÖRÄLSKELSE: näää
147. BRIGHT EYES ELLER LARS WINNERBÄCK: ? har inte hört talas om någon (A)
148. KILLE ELLER TJEJ: Jag är en tjej.
149. VEM ÄR SNYGGAST I VÄRLDEN: ojojoj, typ brad pitt, chad michael murray, leonardo dicaprio ( iallafall i titanic)


ojojoj vad duktig jag var ;) haha

Kommentarer
Postat av: Ida

HEJ JOSSI hoppas att du mår bra. pusspuss

2008-08-14 @ 23:01:20
URL: http://idahoff.blogg.se/
Postat av: A K

kul grej med lite frågor:D

2008-08-14 @ 23:27:30
URL: http://annakristinas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mej

Din email, ;): (visas inte för nåågon annan än mej)

Din blogg:

Text, skriv nååt gulligt !:

Trackback
RSS 2.0