Tis, ons

hann inte skriva igår, tittade på desperate housewifes :D love, !
hur som helst, igår hmm.. :
När jag kom till skolan fick jag reda på att vi inte hade någon so , lena var sjuk :) , så jag & några mer gick till matsalen & tog frukost, baguetter mm..
sen hade vi matte , & efter det slöjd, jag blev klar med mina shorts :D  Efter slöjden hade vi gympa, men vi gick promenad istället för att elin var borta.Det var jätte mysigt & vårsolen lös starkt ;) jag gick med becca ( www.stockholmsflickan.blogg.se) & lollo (www.hempas.blogg.se) <33 & vi tog massa bilder ;) 
 

tihi, efter skolan var jag med olivia ! :D

Idag, :
hmm, inte så mycket killarna var tillbaks & så , så ja .
efter skolan gick jag ovanligtvis till olivia :) tihi vi pluggade lite & så , haha :)


PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mej

Din email, ;): (visas inte för nåågon annan än mej)

Din blogg:

Text, skriv nååt gulligt !:

Trackback
RSS 2.0