Mååndaaag

ja nu är det måndag , pust . dagen har väl varit okej , för att göra er uttråkade ska jag berätta om den (A)
Först var dt spanska, inga kommentarer, det var som vanligt , sen skulle det vara klassråd, men mina roliga lärare bestämde sig för att vi skulle gå en promenad & det var skönt och soligt , bara det att det stank rök från nåra som eldade ! Sen var det matte, vi hade vikare. Han hette Svante , tja vad ska man säga han var lite speciell :P
efter matten var det engelska , vi lyssnade på låtar hela lektionen :D , sen åt vi lunch , pannkaka ;) <3
´när det sen blev no så hade vi biologi & höll på med jäst & sånt haha .
på musiken spelade ´vi gitarr & lena spelade upp en låt som hon gjort, jätte bra :D
sist hade vi so |-O tråååkigt, så behöver inte säga ngt om de haha,
När skolan var slut gick jag till olivia & vi var typ galna , haha ! vi åt yogurth & müsli :) mihi, ja sen gick jag hem och åt mat , & nu sitter jag här & snackar med simon :)
snart ska olivia  komma hit ! :D
jaa nu ska jag facebooka lite , hööörs ! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mej

Din email, ;): (visas inte för nåågon annan än mej)

Din blogg:

Text, skriv nååt gulligt !:

Trackback
RSS 2.0